Διαδρομές με jeep (4Χ4)  Επιστροφή στα Αξιοθέατα

Διαδρομές με jeep (4Χ4) στα Καλάβρυτα.ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ-ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ-ΛΙΜΝΗ ΤΣΙΒΛΟΥ

Πρόκειται για μία από τις πιο γνωστές διαδρομές που λατρεύουν οι φίλοι του offroad αυτοκίνητου.Ξεκινάμε από τα Καλάβρυτα με κατεύθυνση το Χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων.

Απόσταση 15 χλμ σε ασφαλτωμένο δρόμο.Πριν φτάσουμε στην μεγάλη ευθεία για το χιονοδρομικό κέντρο (πάρκινγκ) κάνουμε αριστερά σε έναν παράλληλο δρόμο με την μεγάλη ευθεία.

Στην αρχή του δρόμου αυτού κάνουμε αριστερά και μπαίνουμε στο χωματόδρομο.Μετά από 5 χλμ περίπου βρισκόμαστε ακριβώς πίσω από το χιονοδρομικό κέντρο με θέα που κόβει την ανάσα.

Συνεχίζουμε κάνοντας δεξιά και κατευθυνόμαστε προς την λίμνη Τσιβλού. Για την διαδρομή αυτή ενδείκνυνται ψηλά jeep διότι ο δρόμος δεν είναι και σε πολύ καλή κατάσταση.Σύνολο διαδρομής περίπου 30χλμ. Σε όλο το μήκος της διαδρομής η ομορφιά της Φύσης μας αποζημιώνει και επιβεβαιώνει την επιλογή μας για τις εξορμήσεις μας στην γύρω περιοχή.

ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ-ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ- ΤΗΛΕΣΚΟΠΙΟ ΑΡΙΣΤΑΡΧΟΣ

Και αυτή η διαδρομή μας έχει αφετηρία την πόλη των Καλαβρύτων και πρώτο προορισμό το χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων.

Ελάχιστα μέτρα πρίν από το πάρκινγκ του χιονοδρομικού κέντρου κάνουμε δεξιά στο χωματόδρομο και βρισκόμαστε παράλληλα με τον πρώτο αναβατήρα. Ακολουθούμε το δρόμο ο οποίος είναι σε πολύ καλή κατάσταση και οδηγούμαστε πίσω από το χιονοδρομικό κέντρο, περιφερειακά από την κορυφή Αυγό.Συναντάμε του πουλιού τη βρύση και μετά από λίγα μέτρα θα συναντήσουμε πινακίδα με προορισμό το τηλεσκόπιο Αρίσταρχος.

Το τηλεσκόπιο βρίσκεται στην ψηλότερη κορυφή του βουνού προσφέροντας μοναδική θέα στον επισκέπτη. Σύνολο διαδρομής περίπου 25 χλμ.